هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

المواضيع الأخيرة

» حصريا من جريدة وشوشة : تغطيتى لــ حفلة مارينا 2009 [ تفاصيل الحفل كاملة + تقرير عن كافيه والنقل المباشر للحفل
اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 1:24 pm من طرف دماغ عالية

» ســـامـــبــل ماريــنـــا 2009 : "قــال فــاكريــنــك " كـــامــلــة ديفيدى كوالتــى
اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Emptyالسبت أغسطس 08, 2009 8:11 pm من طرف m2m_a7a

» مارينا 2009 : الليلــة التى بكى فيها ديــاب 3 مرات [ تقرير كامل ] + صور لوك دياب فى الحفل
اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Emptyالسبت أغسطس 08, 2009 1:29 pm من طرف اشرف

» كـــان نفســـى اعرف اد ايه حبيتنـــى وامانه عليك (فيديو) من حفله دريم بارك
اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Emptyالثلاثاء يوليو 28, 2009 10:07 pm من طرف الحريف

» مــــــــاريـــنــــا 2009 : عــيــنــى وانــا شــايفــه عــايزة تانى ايــه ؟ (محدث : التذاكر الان بالأســواق)
اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Emptyالسبت يوليو 25, 2009 1:08 am من طرف جارة القمر

» حصريــا :: ألبوم عمرو ديـاب ( النسخة الأصلي ) :: وياه 2009 :: Ripped From OriGinal CD @ 320 l 224 l192Kbps
اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Emptyالجمعة يوليو 24, 2009 10:50 pm من طرف جارة القمر

» Amr Diab - Ah mn el Fora'a Instrumental
اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Emptyالجمعة يوليو 24, 2009 8:53 pm من طرف جارة القمر

» Star Exclusive | New Remix | AD | Enta El Ghaly v.s Tammini
اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Emptyالأربعاء يوليو 22, 2009 9:52 pm من طرف M...A...X

» {1990-2009} نص ساعه مع الهضيه
اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Emptyالأربعاء يوليو 22, 2009 9:40 pm من طرف M...A...X

اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه

M...A...X
    M...A...X
    المدير العام
    المدير العام

شغال ايه يا حريف : جندى مجند
    الدماغ ايه يا حريف : زى الفل

اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Empty اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه

مُساهمة من طرف M...A...X الثلاثاء ديسمبر 30, 2008 8:43 pm

هاى
    يا جماعه اان كنت عايز أجل المضوع ده شويه عشان كنت لسه برقع الفيديوهات
    بس لاقيت منتدى الملتيمديا نايم جامد قلت على الأقل اعمل اللى عليا ومليش
    دعوه بالباقى

انا رفعت 4 فيديوهات وكنت لسه شغال فى الباقى

يالا نبدأ
    اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه 30893_11179387263

أول فيديو من حفله الجامعه الأامريكيه
    كان واحد عمال يصوت ومش مخلى عمرو عارف يغنى وعمال يقولوه القديم القديم ( بيقولوه أصل انا متفرجتش على الحفله كامله)

download 4 shared

Here

اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه 30893_11179387263

الفيديو التانى

عمرو دياب فى حفل زفاف الأسطوره حازم امام أصل انا زملكاوى زى الأاسطورتين ( عمرو و حازم) مش مهم

Down load 4 shared

Here

الفيديو التالت
    بتاع الواقعه بتاعه غيث لما عمرو حاش عنه الجاردس كانه هيكلوه

Download 4shared

Here

الفيديو الرابع

ده فيديو و ماله طيب ماهو مرفوع هنا قبل كده لا يا جماعه ده ميزته انه متعدل بحيث ميبقاش عليه ولا اسم عضو ولا حتى شعار قناه روتانا

Downlaod 4shared

Here

الفيديو الخامس ده بونس مش من رفعى ده حته من حفله موازين وكلام الجمهور بعد الحفله من قناه المغربيه

Download 4shared

Here

عايزين ردود يا حريفة

Anonymous
    ????
    زائر

اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه Empty رد: اربع فيديوهات لعمرو منهم و ماله كواليتى مش عند حد اهه نمشى قسم الملتيمديا شويه

مُساهمة من طرف ???? الأربعاء يناير 14, 2009 2:08 am

يخرب عقلك

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 11:28 am